Verhoog het aanbod van betaalmogelijkheden

Het uitbreiden van de betaalmogelijkheden. Een klein detail dat een groot verschil kan maken, en verlaten online winkelmandjes kan beperken. Want waarom zou de consument in jouw webwinkel afrekenen, als je zijn of haar favoriete betaalmethode niet biedt?

Verlaten winkelmandjes
Erg veel retailers hebben last van verlaten winkelmandjes, en de check-out is het punt in het bestelproces waar de meeste e-shoppers afhaken. Het gebrek aan betaalmethoden wordt daarbij gezien als het grootste probleem. 40 Procent van de ondervraagden (Europees onderzoek van Ovum) ziet in het ontbreken van de gewenste betaalmethode(n) een reden de webwinkel te verlaten.

Koop nu, betaal later
Een even groot deel haakt dan weer af omwille van het gebrek aan kredietopties of betaalmogelijkheden waarbij de betaling later wordt afgerond.

In een handomdraai werken aan je conversies is dus mogelijk door het aanbod van betaalmogelijkheden en kredietopties te verhogen. Neem eens een kijkje bij de jongens van Pay.nl. Verdere vragen? Neem dan even contact op met service@exxtra.nl.