We(b)care

Klanten met vragen of problemen uiten zich steeds vaker via social media. Anoniem, snel en goedkoop en een digitale uitlaatklep. Want jouw treinverbinding is ruk, en dat mogen al je volgers weten!

Imagoschade?
Steeds meer bedrijven weten hoe ze moeten reageren op vragen van klanten. Neem bijvoorbeeld het webcareteam van de NS (@NS_online). Zeven dagen in de week (tot 23:00 uur) worden er tweets met vragen of klachten over vertragingen en storingen beantwoord. Geen reactie of antwoord kan leiden tot een nieuwe negatieve tweet, die weer kan leiden tot imagoschade. Daar weet T-mobile alles van.

Klein beginnen.
Persoonlijk en vriendelijk contact met je klant op social media wordt gewaardeerd en leidt tot een betere klanttevredenheid en een sterker imago.
Omdat jij geen KPN, Ziggo, of Rabobank bent, hebben we een tool om je webcare kleinschalig mee te beginnen: Zopim. Wij hebben hem al even voor je uitgetest.

Meer weten? Let us know!

Goeie reis!