Service of support nodig? Schiet een serviceticket in!

Je website is gebouwd en online. Heb je vragen over de website of liggen er klussen die je niet zelf kunt uitvoeren? Deze vragen en klussen kan je eenvoudig bij onze servicedesk neerleggen. Wij ondersteunen je snel en vakkundig!

Wat houdt de Exxtra servicedesk in?
Exxtra heeft een full time helpdesk die je snel te woord kan staan en snel met je kan meekijken naar jouw site, een antwoord kan geven op jouw vragen of een wijziging kan doorvoeren in je website. We hebben meerdere collega's die elke werkdag voor je klaar zitten.

letstawk.jpg

VOOR SNELLE VRAGEN HEBBEN WIJ EEN CHAT

Als je een korte vraag hebt kunnen wij deze het snelst beantwoorden via de chat op de website. Dan heb je heel snel antwoord en kost het minder tijd. Wel zo handig! De chat kun je rechts onderin het scherm vinden.

JE HEBT EEN COMPLEXERE VRAAG OF KLUS LIGGEN WAAR WE EVEN DE TIJD VOOR MOETEN NEMEN

In dat geval kun je een mail sturen naar service@exxtra.nl. Vervolgens wordt jouw vraag of klus opgepakt en ontvang je zo snel mogelijk reactie. 

froomefroom.jpg

IK HEB SNEL HULP NODIG!

Voor spoedeisende support kun je tijdens kantoortijden het beste bellen. 
Telefoon: 088 032 00 00.

Hieronder verstaan wij bijvoorbeeld websites die offline zijn of een defect in het bestelsysteem van je website of webshop. 

Buiten kantoortijden kun je (alléén voor spoedeisende zaken) contact opnemen met je persoonlijke accountmanager (Mike Vaneker of Sascha Mengerink).